270809 Min sommar har sett ut ungefär såhär


Lilla Mirre hittades i ett dike någon vecka innan jag kom hem från Sverige, Min katt Molle (den svarta) gick bort efter att ha magrat jättemycker pga en tumör i magen. Grålle och Mirre e inte ännu riktigt vänner, men vi får hoppas att det blir bättre med tiden.

 
Möhippa och Svensexa för min bror och hans fru hann vi ju med oxå, även om dom trodde att dom skulle på 7-kamp. Oj så lurade dom blev...
Dagens utstyrslar:
gameltidens chaufför, hot armékvinna, hippie
   
Några svängar till stallet har jag hunnit med, men verkligen för få, hade hoppats med flera!
Dom duktiga flickorna med sina fina hästar
 
17.7 var jag Maria (från Sthlm) och Petra (från Närpes) till Åland för att se E.M.D.




Denni var med på SeaHorseWeek med Quiet Storm


Anton och Krista e duktiga friidrottar som tar medaljer varje gång dom tävlar

Anton vann kulan (P11) och Krista vann höjden 1,45 m (F13) i Hangö

DIGGILOO i Ekenäs 7.8 en av sommarens och årets höjdpunkter

















Och om du inte hade räknat ut det än så e Ola Svensson min favorit

080809 gifte sig Camilla och Staffan



Det var en liten uppdatering av min sommar

Kommentarer
Postat av: Mervi

Jätte fina bilder som vanligt. :o)

2009-08-27 @ 14:05:23
Postat av: mamma Kerstin

Sååå ljuvligt foto!

2009-08-30 @ 09:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0