290809 Nu kan bloggen börja på riktigt

Idag så flyttade jag officiellt till Åbo. Var framme på Berggatan kl 12 med Anki och LUG-en och lassade av och åkte hiss ett par gånger tills allt var uppe på femte våningen... Sen åkte vi till Citymarket för att införskaffa DVD, mikro och brödrost + mat. Så efter att vi hade ätit mat så var det bara för mig att börja reda upp alla lådor. Nu, efter 6 timmar så har jag fått gjort en hel del. Ska ta lite bilder imorgon tänkte jag så ni alla får se hur min och Kristinas lägenhet ser ut.

Om en vecka så e jag, syster Anki och min bästaste Stockholmare Maria på Gröna Lund och njuter av Sommarkrysset, eller ska jag säga Ola och Måns, jaaaa!!!!


Visst skulle vi kunna göra om det här igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0