300809 en fin dag i Åbo

Natten sov jag inte så bra, kollade på klockan varje timme ungefär, konstigt... sängen var det inge fel på och int var det nåt eller nån som störde heller, men kunde inte sova... Hoppas det går bättre inatt... Idag har jag varit en sväng o titta hur länge det tar till skolan, tog 2min med cykel, men tror jag går imorgon, då tippar jag på 10min, härligt att bo så nära skolan. Sen for jag vidare in till Anttila och handlade lite grejer, nu ska jag visa lite bilder som jag tog för en stund sen när jag skulle äta.

Vårt vardagsrum

Min tillagade lunch, makaroner o maletköttsås



bakom den vita väggen e min säng



Köpte ett par skor idag, och vet inte vilka snören jag ska ha, dom lysande röda kom med, men köpte ett par vita som jag tänkte ha, men nu vet inte jag riktigt vilka jag ska ha, vad tycker ni?


Sen så hittade jag några roliga bilder på kameran som jag har glömt att sätta in på datorn

Isak och Linnéa var och bada i badibunkan en lördagkväll


Sen tyckt dom att det var jättekul när Anna kom med kameran




Och Mirre hittade mammas kruka full med mylla, naaajs tänkte Mirre


Snart kommer Kristina, får se hur hon reagerar på allt vad jag har gjort i lägenheten

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Anna R

Vad fint ni har det :) Tråkig som jag är så säger jag de vita snörena.

2009-08-30 @ 19:53:39
Postat av: Kirre

Lägenheten blir bara bättre å bättre, nä vi får in lite tavara i den! ;)

2009-08-30 @ 20:01:40
Postat av: mamma Kerstin

Hej på dej!Vad fint det ser ut!

2009-08-31 @ 16:00:49
Postat av: Mervi

Jätte fint ser de ut där i Åbo"lande". Anna du ska ha röda snörena!!!

2009-09-01 @ 08:36:57
Postat av: Cami

Vad fint ni har fått det där! Snygg hylla där bakom också :) Jag glömde säga att knoppen saknas i lådan, vet inte vart den försvunnit...men om ni vill så är det ju enkelt att sätta dit en annan. Ha det så bra där, kram från Pehrsböletrollen.

2009-09-01 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0