Stockholm och Körslaget!

Hejsan, längesen igen. Händer inte så mycket att jag tycker att det e så intressant att skriva. Men nu tänkte jag uppdatera med lite bilder från förra helgen när jag var o hälsa på Maria och Ola! Vi hade en trevlig helg även om inte vädret var på vår sida hela tiden.






Sen så vill jag dela med mej av veckans gladaste kommentarer på Facebook. Ola har ju såklart en fansida där han skriver ibland vad han och kören håller på med, och han brukar kommentera på vissa inlägg som fansen skriver på hans vägg:



Han e rolig han!

Ikväll blir det att heja igen! Då ska man rösta på Team Ola!!

Ring: 099 402 03
Eller sms:a Ola till 72400

Tack för era röster!!!

Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: tack så mkt Anna :)

2009-11-22 @ 10:45:52
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0