Team Ola är kvar!! Tack till alla som röstade!!

Gårdagen var så spännande och jag var såå nervös över att Team Ola skulle åka ut. Men Olafamiljen hade bombat som alltid och de är ännu säkrade en vecka!! Vilket betyder att jag kommer att få heja på Team Ola live i inspelningsstudion i Frihamnen i Stockholm nästa lördag!!

Jag lägger upp en av mina favoritklipp med Ola från sommaren 2008
Ola sjunger sin hit FeelGood på nyhetsmorgon i Båstad. En jättefin version!




lyssna och njuuuuut!!!

ciao ciao


Kommentarer
Postat av: madde

sv: hejsan Anna :)

vad roligt att du kikade in i min blogg :) ja jag förstår dig precis, mina vänner vet att jag gillar honom men de bryr sig inte särskilt mkt hehe. jag har lärt mig att leva med det så att säga ;) men jag förstår vad du känner, som dessutom uppskattar varje svar, varje ögonkontakt och varje träff typ 1000 gånger mer än mig som har möjlighet att se honom oftare... men ett gott råd är att kör ditt eget race, gör det som gör dig glad och skit i andra. varför ska du ge upp dina drömmar och det som gör dig glad för att andra ska bli glada?



ja vi ses nog på lördag för jag ska också dit hehe



kramar

2009-10-12 @ 21:07:04
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0