14.9.09 vecka 3 är igång

Nu har jag inte bloggat på en vecka igen. Har haft gulnäbbsintagning, intrositz och vilat ut under helgen. Har inga bilder från gulisen så blir inga bilder idag. Har skaffat den rätta digiboxen så nu har jag lite tv-kanaler. men fick precis veta att jag inte kan skaffa svenska kanaler så nu e jag arg igen. Hur ska jag klara av denna höst med Team Ola i Körslaget. Måste vara hos nån varje lördag så att jag får se det! Har funderat på att åka över till Sthlm igen den 15.10 om Maria låter mej komma för att se Körslaget live. Men tror det e svårt att få tag i biljetter men får se hur det blir. Skulle vara hur kul som helst iallafall! HEJA TEAM OLA!!! Blir ett lite flummigt inlägg dethär. Ska skriva lite bättre nästa gång när jag har lite mera att berätta. På torsdan åker min klass till Nagu på studieresa, kommer hem igen på fredan och åker då hem till Pojo under helgen!

Nu var det allt för denna gång

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Cami

Vi var också till Nagu då jag studerade turism i Pargas. Kanske vi ses i helgen, hej!

2009-09-14 @ 21:12:16
Postat av: Maria

Om jag låter dig komma över?? Ta båten på än gång vet ja =)



Ha de supernajs på er lilla tripp

2009-09-17 @ 20:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0