30.09.09 Vasa Baby

Imorgon (1.10) åker jag och Helena + två av mina klasskamrater Victor o Tony mot Vasa. Där ska jag och Helena hälsa på vår kära kompis Anna. Vi kommer att ha 3 hela dar tillsammans och jag hoppas på ett lyckat veckoslut i Österbotten!

Igår så hade vår skola en 90-tals sitz som inte kunde ha blivit mera lyckad. Till och med "turisterna" fick komma upp på bordet!! Bäst klädd - tävling hade vi oxå och de tre bäst klädda pojkarna går på min klass, och 2 av dom 3 bästa flickorna går på min klass, så turisterna hade verkligen satsat! Tror inte jag ska sätta upp en bild här nu. Kanske en annan gång.

Morgondagens skolarbeten är äntligen gjorda så nu ska jag gå i rimlig tid i sängs så jag orkar hela helgen!

ett inlägg om Vasa-resan kommer nästa vecka!
Trevlig helg!

Ajoo, ni svenskar som läser detta (vet iallafall att Maria gör det) så kan ni vara såå underbara och sätta en röst eller två på Team Ola i Körslaget på lördag som börjar klockan 20.00 svensk tid på TV4!! Ni vet hur mycket han betyder och eftersom jag inte själv kan rösta så hoppas jag att ni kan hjälpa mig. Tackar på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0