0409 Snart bär det av till Stockholm

Snart kommer Anki till Åbo. Ikväll så åker vi över till min Stockholm och till Maria. Vi ska imorgon se på Sommarkrysset live, där Ola och Måns e med. Vi kommer vara hela dan på Gröna Lund. Vi e hemma på söndagkväll igen. Ska se om jag får in ett inlägg då med lite bilder på mina favoritkillar...

Första veckan i skolan har varit riktigt kul. Ser verkligen fram emot mina år här i Åbo. Kunde inte få en bättre klass och så finns det det många nya och gamla bekanta här som man kommer ha roligt med!
Om 2 veckor ska vi åka på vår första studieresa som går till Åbolands skärgård, nämligen Nagu. Vi ska själva planera allt, vilket vi gjorde typ idag. Kommer bli riktigt kul!

Nu ska jag packa vidare inför Sverigeturen.

Hörs igen på söndan

Kommentarer
Postat av: Cami

Trevlig resa!

2009-09-05 @ 03:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0