13.04.2010 Våren har kommit till Åbo

Vädret är verkligen underbart nu! Solen skiner och det är nästan 10 grader ute!! Hur härligt som helst. Klockan är 19.40 och jag tog dehär 2 bilderna från fönstret!





Vårsolen är underbar!!!

Idag hade vi bronsmatch i sählyn. Vi vann den 8-4. Den bästa manliga spelaren i det förlorande laget och den bästa kvinnliga spelaren i vinnande laget fick ett presentkort till Intersport. Jag gjorde 2 mål i matchen och utsågs till den bästa kvinnliga spelaren! Jiippii!! Är helt överlycklig över det! :D

Snart är det valborg!! I år ska jag festa eftersom jag inte fick göra det förra året!!!

ÄLSKA STUDENTLIV!!!

Kommentarer
Postat av: Anna R

Verkligen härligt med vårsolen och sommaren som finns framför en! En massa ny energi fick man med nu då dagarna blivit långa och ljusa och framförallt allt varmare. :)

2010-04-14 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0