31.8.2010 Dags för en ny höst

Jaha, kanske det e dags för ett försök att få liv i bloggen nu när jag är tillbaka i Åbo.

Skolan började idag, de följande 8 veckorna kommer vi läsa ekonomi, företagsamhet och entreprenörskap. Vi ska planera en Turismdag som kommer att vara i mitten av oktober. Kommer blir riktigt intressant. Vi ska oxå jobba i grupper och hitta på ett fiktivt företag. Samma gjorde vi uppe i Åre, och jag minns att det var hur kul som helst.

I helgen var vi till IKEA och införskaffade en ny bokhylla och en byrå till lägenheten. Jag ska ta några bilder här nån dag o visa till er så ni får se.

Nu ska jag försöka ändra designen lite här på bloggen, lyckas aldrig få till det riktigt...

Kommentarer
Postat av: Helena

yay! det händer något här :)

2010-09-14 @ 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0