090210 Måndagkväll

Klockan e redan 00.31 o här sitter jag ännu uppe, ajaj. nå börjar först 10.30 imorgon så får nog sova många timmar ändå. Orsaken till att jag skriver idag är att:

OLA KOM VIDARE TILL FINALEN AV MELODIFESTIVALEN!!! Vilken lättnad det var att få höra hans namn till sist. Ola är verkligen värd detta, sist han var med blev det ju bara andra chansen. Den 13.3 smäller det igen. Hoppas att Ola-Familjen hinner ladda sina kontantkort, och konton så dom kan rösta som dårar på honom!!!

Nåja, slutpratat om det.

Jaha, har väl inte så mycket mer att berätta. Var hem i helgen på en blixtvisit, hade turen att få Anna R och söta Väiski på en liten visit och promenad. Alltid lika roligt att vara med dej Anna, det blir allt för sällan. Men i mars så ses vi igen!! :D

På torsdan ska jag baka 2 plåtar pannkaka till kvällens Ärtsoppa & Punch-sitz. Ska inviga mitt yrke som vice-värdinna då. det ska bli riktigt kul, lära känna ännu mer folk. :)

Det får ni höra om sen hur det gick!

Ha det bra alla läsare

Kommentarer
Postat av: Anna R

Tyvärr så blir det alltför sällan, men desto roligare att ses sen då man gör! Japp i mars, skall vi verkligen ta igen allt och lite till!! :)

2010-02-09 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0