21.02.2010 Finland-Sverige imorgonbitti

Sitter här i Åbo o snörvlar o väntar på att klockan ska bli sängtider så jag kan gå o sova o vänta på att klockan ska ringa 06.55. Imorgonbitti är den mest spännande matchen i ishockey i OS, nämligen Finland-Sverige. Matchen kommer bli väldigt spännande och tuff för lejonen, men jag hoppas verkligen att vi tar hem det denhär gången!


Mina favoriter: Saku Koivu (11), Olli Jokinen (12) och Teemu Selänne (8), jag hoppas att denna rutinerade kedjan visar världen hur bra på hockey de är!!!

(bilden tagen från svenska.yle.fi, ifall nån undrar)

Så kom ihåg att hålla tummarna för Lejonen imorgonbitti!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saku Koivu är så min all-time-favourite sedan jag var liten! Heja Leijonat! :)

2010-02-21 @ 20:10:13
Postat av: Anna R

Och namnet försvann just då jag postade min kommentar. :P

2010-02-21 @ 20:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0