180110 studier studier och åter studier

Nu ska jag inte vara tråkig med mina studier igen. Var hem denna helg för att fira storebror Staffan som fyller jämnt trenoll och hans söta dotter Linnéa som blev hela 3 år!

Nu är man tillbaka till Åbo och verkligheten igen och kommer stanna kvar här tills Melodifestivalen börjar den 6.2 då Ola ska vara med, eftersom jag inte har SVT här i Åbo.

Innebandyn har kommit igång igen vilket Anna gillar skarpt. Hade vår sista match med tjejerna förra onsdan, och den vann vi! :D Sen var jag på träning med nytt gäng igen på torsdan. Eller vissa kände jag från förr eftersom det var dom som drog med mej dit! men ny plats och andra nya människor (pojkar för att vara precis). Mycket roligare att spela med pojkar, man får faktiskt passningar av dom!!! Dessutom berömmer dom en för småsaker som man tycker att e helt självklara för mej, eller självklara och självklara, att man gör MÅL! hehe
På onsdan e det träningar igen! en av sakerna i veckorna man ser fram emot nu när det enda man annars har tid med e alla uppgifter och presentationer!

Det var allt för denna gång.

Anna

Kommentarer
Postat av: Anna R

Otroligt roligt att du igen får hålla på med innebandyn :)

2010-01-18 @ 17:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0