2010 vad ska ske detta år?

Hejsan allesammans!

Ett nytt år är här igen, och vad kommer att hända i år, det e det ingen som vet. Jag har faktiskt bara ett par  datumar färdigt inprickade i år såhär långt:

15.2. ska jag och Ann-Sofi till Hfors o titta på musikalen PlayMe som går på Svenska Teatern

27.2-4.3 ska jag och min klass åka upp till finska Lappland på en studieresa som vi har planerat helt själva. Med oss kommer att vara ett par utisar(utbyteselever) från Spanien och Frankrike tror jag det var.

12.3 ska jag på konsert med Helena till Helsingfors Ishall. Då är det igen dags för 30 Seconds To Mars.

Det är vad jag har klart såhär långt!

Skolan börjar nu igen på torsdan, kommer läsa finska denhär perioden och det ser Anna inte fram emot. Kommer bli att jobba hårt för att komma igenom den kursen. Men nu när man vet hur skolsystemet funkar så ska det väl gå, mindre facebook och mera skolarbeten!

Innebandyn fortsätter, vi har ännu 2 matcher kvar med flickorna, o sen i slutet av januari borde mixed-serien börja, då kommer jag spela med både flickor o pojkar i laget. Kul att få vara igång o spela igen, o sen att man träffat många nya människor e ju bara ett stort +!

Tyvärr kommer jag vara väldigt dålig på att uppdatera här eftersom inte min skoldag var som i Åre, nånting nytt varje dag! Men ska försöka hålla er trogna läsare uppdaterade lite nu och då!

Hoppas dethär året blir ännu roligare än förra, för det var verkligen ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0