300110 i slutet av januari

Varför måste tiden gå så snabbt för? Denhär perioden e ju redan så stressig, o så ska tiden gå jättefort dessutom. Om 4 veckor sitter jag på bussen upp till Lappland. Det känns som om vi har jättemycket att fixa ännu innan vi kan åka, men det brukar väl fixa sig till slut, så hoppas att det gör det denhär gången oxå.

Denhär veckan har gått så fort, jag har hunnit spela innebandy en hel del, och blivit lockad att bli medlem i Österbottniska Nationen vid Åbo Akademi. för det första så går jag inte i Åbo Akademi och för det andra är jag inte från Österbotten. Men jag har spelat innebandy med dem nu hela hösten, och om ordförande för nationen säger att jag ska komma med och även bli vice-värdinna så måste man väl bara tacka och ta emot. Det roliga med det e ju att jag får träffa mycket nytt folk, vilket alltid e roligt!

Efter onsdagens träningar tyckte J att jag skulle komma med o spela innebandy på lördagar oxå, så om en dryg timme ska jag ut i kylan o möta J o gå o spela med nya människor igen. E så glad att jag får spela igen, har träningar onsdagar, varannan torsdag o nu kanske oxå på lördagar, vilka snälla människor som vi ha denna yra höna med o spela! O varje träning e med olika "föreningar". ÖN, Sigma, och dagens vet jag inte riktigt vad de heter, fick veta att de e kristna iallafall... haha Dessutom har jag mixed-innebandy matcher nu varje vecka med ÅKA som är en förening i min skola och vi spelar mot bland annat mina vänner i ÖN.

Efter att ni läst förra stycket så fattar ni att Anna e väldigt glad för tillfället!! Jag kan aldrig få för mycket innebandy!!!

Tills vi hörs igen!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0