25.03.10 åker till Vasa imorgon!

Dålig uppdatering av mig igen. Alla andra e så duktiga på att skriva i sina bloggar hela tiden. Ska försöka skärpa mej, men tänker hela tiden att det inte finns nåt intressant att berätta eftersom det enda som händer i Åbo är det samma gamla vanliga skolarbetet. Fast nu har det ju hänt en del sen före konserten. Imorgon är det redan 2 veckor sen vi såg Jared, Shannon och Tomo. Konserten var verkligen bra.

Förra helgen var Maria från Stockholm, som jag gick hästguideutbildningen med och hälsade på till Åbo. Tyvärr var inte vädret på vår sida så vi gjorde inte så mycket. På fredan var vi runt på stan lite, och på kvällen tittade vi på Madagascar 2. På lördagen gick vi en sväng o titta på lite innebandy och senare på kvällen kom syster Anki och så hade vi spelkväll o senare gick vi till the Monkey.

Denhär veckan har jag bara sett fram emot Vasa-tripen som startar imorgon. Då åker vi upp till Vasa och Pampas nationaldag. Det blir fest på Fontana imorgonkväll och sen sillis och eftersillis på lördan. Jag stannar några extra dagar i Vasa för att få ha lite quality-time med min favorit-Anna.

Nu vill jag verkligen att våren ska börja komma. Lyssnade på Olas Sky's the Limit och fick en sån sommarkänsla.

Hoppas jag får uppleva dethär igen denna sommar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Naaw :) Skall bli så otroligt kul!

2010-03-25 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0