12.11 en månad kvar till min födelsedag! :)

Hej Hopp!

Nu har det gått en tid igen utan bloggandet. Vet inte riktigt varför jag skriver så sällan, men tänker att alla läser ju allt på facebook ändå. På tal om Facebook så var jag på bio igår med J och vi såg just filmen som handlar om facebooks grundare Mark Zuckerberg "The Social Network". Verkligen en intressant film som jag tycker att alla facebooknördar ska se!

Förra fredan var jag och se på Jonas Gardell här i Åbo. Vilket bra träningspass för magmusklerna man fick under 100min. Gillade verkligen hans berättarteknik, hur han får med publiken och hur kan kan koppla ihop saker från en historia till en annan. Ett par gånger när han berättade om sin barndom och om hans föräldrar satt hela salen knäpptyst och alla var väldigt koncentrerade på hans historia.

På lördag var det dags att ta sig till Helsingfors och Kabelfabriken för att se American Idol runner up 2009 Adam Lambert. Köandet utomhus var en pina. 5 timmar med temperaturen nere på ett få + grader är inte att rekomendera. Sedan blev det ännu 2.5 timmes väntande inne förrän Adam kom upp på scen. Även om konserten var bra så förstördes den för min del av att jag såg väldig dåligt där jag stod. jag lyckades ju såklart få långa personer framför mig så jag såg det som hände på scenen genom kameralinsen.



Imorgon kommer min brorson hit till Åbo. Vi ska gå och se på handboll! Får se om det laget han hejar på eller det laget jag hejar på vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0