Silver i natturneringen!

Tjolahopp

Vi tog silver i nattens innebandyturnering där 12 mixedlag med herrar och damer deltog. Yeah yeah. Idag är jag ganska så seg, var hemma kl 04 med somnade först 06 efter att huvudvärken var borta.

Vad händer annars då här i Åbo?

Snöstormen har kommit hit, har yrat på ganska ordentligt här idag (onsdag) så jag tycker att det sku börja räcka nu. Int kul att vara ute när det yr snö rakt i ögonen när man går.
Och var e alla plogbilarna i denhär stan? Det är hur mycket snö som helst på gatorna...
Man e tydligen bortskämd med att vara van vid att vägarna e i skick när pappa fixar dom 24/7!

"I get weak..." Har skaffat musikprogrammet Spotify där man kan lyssna på musik gratis på nätet. Westlifes nya skiva hittas där som släpptes för några dar sen tror jag. Har spelat igenom den några gånger ikväll och visst finns det några låtar som jag gillar. Och har endast märkt en cover på hela albumet, I'm impressed.

Nåja, på fredan är det Österbottniska Nationens julfest och årets Glöggrunda.
Vart har denhär hösten försvunnit rikit...

Idag är det 1 månad tills julafton, jag VÄNTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0