bloggdesign

Vill göra min blogg personlig med bilder och själv välja bakgrundsfärger och textsnitt,
men hittar ingen bra sida där man kan få hjälp med det.

Tips tack!

Har även funderat på ifall man borde ändra från blogg.se till blogspot.se istället.
Tycker att blogspot verkar roligare och snyggare.
Ska se om jag hoppar över dit ifall jag inte lyckas få nåt gjort på denna.

Helgen hemma har varit lugn och skön. Det var lyx att släcka lampan före 23 igårkväll o vakna efter 10 idag och känna att man har fått sovit ut, och inte varit trött hela dagen pga för lite sömn.

Igår var jag och mamma en sväng till skogen och plockade lite svamp.
Sen var jag även på handbollsmatch.
Märkte att det inte spelar någon roll vad det är för sport jag ser på,
är ändå fokuserad under spelets gång som om jag själv skulle spela.

Idag har också varit en lepo-dag. Skönt att inte ha några måsten hela tiden.
Imorgon ska vi då på återkoll med Grålle, och sen tar jag tåget tillbaka till Åbo.
Har skola mellan 15-16.30. Helt dumma tider. Dessutom är det IT så inte på det sättet så viktigt.

Nå det var allt för denna gången. Hör av mig igen när jag är i Åbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0