Jag tror tiden har kommit då jag inte...

...tänker köpa Westlifes nya skiva. Jag följer inte alls med mera vad som händer i Westlife-världen
Hade jag inte fått nyhetsmail av dem hade jag inte vetat att nytt album kommer i november.
Lyssnade på deras kommande singel safe och jag blev trött på att bara höra Shanes och Marks röst.
Jag visste till och med att först sjunger Shane och sen sjunger Mark, och hur rätt jag hade när jag lyssnade. Dessutom kände jag inte som om jag ville höra låten igen och igen och igen som jag kan göra med vissa låtar. Tyvärr Westlife, men jag tror att ni inte längre är number one för mig.
Jag tackar för de fina 10 åren som ni förgyllde mitt liv,
hjälpte mig när jag var ledsen, såg till att jag slapp ut i världen
och mycket mycket mer, but now it's time to move on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0