Praktik hit och praktik dit...

Har suttit nu några dar och försökt hitta ett kiva ställe för vårens praktik. Nu får vi ju fara utomlands, men om vi ska ha stöd från olika fonder så måste vi stanna 3 månader. Så det är ju verkligen viktigt att jag hittar något som jag verkligen vill göra.

Jag vill ju helst få hålla på med hästar, för med dem trivs jag ju bäst. Har ikväll skickat mail till lika organisationer och företag som ordnar ridresor omkring i världen, och frågat dem ifall de har några kontakter. Får hoppas att någon av dem svarar.

Nå tur så är det först om ett halvt år som praktiken är så jag har ju ännu ett par månader på mej att hitta något bra.

Den nya studiehelheten började ju nu på måndan. Den heter Evenemangsturism och turistattraktioner. Under de 8 följade veckorna ska vi planera och ta hand om Lucia-eventet på torget i Åbo. Detta projekt har vår skola haft hand om i många år redan. Hoppas vi lyckas detta år oxå.

Uppdatering på hur projektet framskrider ska jag försöka med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0