22.09.10 Äntligen uppdatering

Har faktiskt inte riktigt orkat bry mej om bloggen de senaste veckorna. Har nog flera gånger tänkt att nu ska jag ta bilder av lägenheten och sätta upp på bloggen, men lägenheten har inte varit i fotografiskick då, o sen har jag bara glömt bort det. Men nu har jag faktiskt tagit ett par bilder för att visa vår nya bokhylla o byrå bland annat.



Den blåa bokhyllan e ny, även soffbordet e nytt. Och gardinerna blev oxå riktigt bra. Och så har vi investerat i en växt som ni kan se. Och jag e stolt över att den ännu är i gott skick.



Byrån satte vi i hallen.


Under dehär 3 veckorna som jag inte skrivit nånting så har jag ju varit upp till Vasa och hälsa på Helena, och så var vi o titta på Erik Grönwalls slutgig på sommarturnén som hölls i Vasa. Måste väl visa lite bilder därifrån oxå.




Nu ska jag verkligen försöka skriva mera i bloggen. Ni andra e ju så duktiga o uppdaterar hela tiden, inte ska väl jag vara sämre!

Ajoo, jag har ju börjat spela amerikansk fotboll nu oxå, eller jag har varit på 2 träningar. Men jag har fått såna förstreckningar o kramper efteråt så tror jag hoppar över morgondagens träning o satsar på att kunna fara o spela sähly på kvällen istället. Dessutom så är mina knän blåa o min vänstra överarm helt blå... Får se om man alls ska våga fortsätta spela.

Kommentarer
Postat av: Anna R

Ni har fått det riktigt hemtrevligt! :) Tufft med amerikanskfotboll ;)

2010-09-22 @ 16:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0