Fredag = Städdag

Idag e jag ledig från skolan, eller vi har "självstudier" som det så fint heter. Steg upp först 11.30. Vet inte när jag senast skulle ha sovit så länge, men behövde det tydligen.

I 2 timmar lyckades jag och J gå runt på stan och få gjort en hel del ärenden. Sen har lägenheten fått sig en rejäl omgång med dammsugaren och moppen och trasan. Imorgon kommer vi ha några gäster hos oss så var tvungen att städa. Eller tycker att det är bra att man får lite gäster så att man MÅSTE städa. Annars blir det ju bara att dammsuga lite nu och då.

Imorgon ska jag och J även till Åbo Mässcenter där det är MEGASALE. Där finns fullt med kläder, skor, smink och allt annat på rea, så det blir att förhoppningsvis shoppa lite imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0